Sunday, March 23, 2008

Миний амьтад 1

Надыг бага байхад манайх загас тэжээдэг байсийн. Нэг том 20-оод литрийн, хоёр жижиг 10 литрийн аквариум байсан санагдана. Меченос нь зулзагалаад л... Аав зардаг байсан байх аа...
Тэр цагаас хойш нээх амьтан тэжээхгүй явж байтал, манай ах нэг болжморын дэгдээхий олж ирдгийн. 1998 он. Үүрнээсээ уначихсан, нохой барьж идэх гэж байсан гэсэн. Тэгээд тэрийг тэжээгээд сайхан байсөөн.
За, энэ миний болжморын зураг байна.
Тэгсэн манайх болжмортой болсноос хойш 7 хонов уу үгүй юу, ээж маань хос тоть урд хөршөөс захиж авчруулсан. Тэр тотинууд бол монголоор долгист тотьхон гэдэг дээ, оросоор волнистые попугайчик, англиар budgerigar, budgie гэдэг хөөрхөн, урт сүүлтэй л болохоос болжмор шиг биетэй тотьнууд байгаам. Би бол баажий гээд яриад сурчихсан.

Манай болжмор ингээд л хоол горьдоод нисээд ирдэг. Эсвэл мөрөн дээр суучихна.
Энэ болжмор маань 1999 оны цагаан сараар гэнэт л нас барчихаж билээ. Би тэгэхэд өөрийн эрхгүй нулимс дуслуулж байсансан. Тэр цагаас хойш тотиндоо анхаарал тавьж эхэлсэн гэх үү дээ.

P.S. Энэ зураг миний 1998 онд 7-р ангид байсан зургууд байгаам.

No comments: