Tuesday, July 17, 2007

Counter Strike

2002 оны хавар. Би 10 дугаар ангиа тєгсєх дєхєж байлаа. Гэнэт л хvvхдvvд Counter Strike (цаашид CS гэх) гээч тоглоомыг тоглож алдав шvv. Би ч яахав, Age of Empires-аас єєр тоглоом мэддэггvй асан. Ангийнхаа сайн найз Мєнх-Амараас яагаад хvvхдvvд ингэтлээ улайран тоглоод байгааг лавлатал “Гол нь бодит зэвсгvvд гардаг болохоор мэдлэгт их нэмэр болдог юм байлээ” гэж айлдав.
Тэр vед CD бичдэг газар ч ховор байсан. 3-р хороололд л Cybercafe гээчид нэг тоглоомыг 5000-аар бичдэг асан. Миний л мэдэхээр шvv дээ. Тийшээ очиж, Counter Strike-ийг бичvvлж авлаа. Суулгаад bot буюу подыг нь оруулж мэддэггvй ээ, ганцаараа л давхиад байлаа.
Тэр нэгэн нартай сайхан єдєр под оруулж сурчихаад жигтэй баярлаж байлаа. Муусайн подуудыг vхтэл нь алж, єєрийгєє CS-ийн мастермайнд гэж тєсєєлж явав. Хожим их сургуульд ороод 2-р кvрсэд байхдаа анх ангийнхантайгаа CS тоглодог юм байна. Алж єгнє дєє гэж бодсон чинь, ёооё би ангийнхаа хамгийн миа нь байдаг гэжээншт. Тэгээд л CS-ээр эрчимтэй сургуулилж эхэлсэн.

Ангийнхантайгаа бооцоотой тоглож, ялж ялагдаж л явлаа. Нэг удаа G гэдэг никнэймтэй нєхрийн утсыг ломбарданд тавиад vхтлээ идэцгээж, дараа нь CS тоглож алдсан єдрийг тодхон санаж байна. Маргааш нь Tem гэдэг тоглогчоос сабвvфер худалдаж авсан бєлгєє. Тэр тоглолтоос болж, хэрвээ би эртхэн харьсан бол vvсэхгvй байсан таагvй явдал гэрт тохиосон бєгєєд, CS-д сvжиг буурсан.
Хонхны баяр болдог хавар ангийнхантайгаа эцсийн удаа CS тоглосон бєгєєд, тэр цагаас хойш жил илvv тоглосонгvй ээ.
Би анх Arkantos, Kastor, Arcus гэсэн нэрvvдээр тоглож байгаад сvvлдээ Arcus-аар байнга тоглох болсон. Бvр манай ангийн зарим хvvхдvvд намайг Arcus хэмээн дуудах болсон. Ялангуяа OB гээч нєхєр.

No comments: