Monday, July 16, 2007

Миний амьдрал 1

Нээх єтєл євгєн болчихсон юм шиг баахан єнгєрсєн амьдралаа дурсаадхая байз...
Би 1984 онд тєрсєн. Аав ээжийнхээ 37-ны жил дээр тєрсєн нэгэн. Намайг бvр нялх байхад манайх 50 мянгатад байсан гэсэн, харин 3, 4 настайдаа I хороололд нvvж ирсэн юм уу даа.
Би бол айлын отгон хvv. Миний дээр хоёр ах, нэг эгч бий. Аав минь насаараа цэргийн байгууллагад ажиллаж байгаад одоо манай байрны “Єнєр бvл” СЄХ-ны нярваар ажилладаг. Гэрээсээ гараад хоёр гурав алхаад л ажилдаа оччихдог юм.
Ээж минь мєн л насаараа худалдааны байгууллагад ажилласан, одоо харин гэртээ байгаа. Би ах эгч нараасаа хамгийн том нь болох Мєнхбаяр ахдаа хамгийн дотно. Нэг єрєєнд хамт амьдарч байгаа, бvх зvйл дээр л санаа нийлдэг. Дараа ахынхаа тухай тусгай блог бичих тул ингээд орхиё.
Багадаа ясли цэцэрлэгт явж байсангvй ээ. Гэртээ хvмvvжиж, орост сурч байсан ахдаа “Сайн байна уу, би дєрвєн нас хvрч євгєн болчихоод явж байна” хэмээн захиа бичиж байлаа. За даа, дєрвєєд настай байхдаа анх кирилл vсэг сурч байлаа (ах эгч нарынхаа тусламжтайгаар). 6-тайдаа бэлтгэл ангид орсон чинь ээж намайг 3 хоног явуулаад л гаргачихсан. Тэгээд дараа жил нь ахиад л бэлтгэл ангид орсон. Миний дээд талын Мєнхзориг буюу Зоригоо ахад хичээл зааж байсан, оросжуу тєрхтэй Болормаа багш “энэ чинь одоо хэн бэ?” гээл, том алаг нvдээ эргэлдvvлэн инээж байсныг санаж байна. Манай ангийн багш болсон юм.



Тэр жилдээ буюу, 1992 оны 9-р сарын 1-нд 86-р сургуульд шавь орвоо. Онц сурч, баярын бичиг, чихэр мармеладаар шагнуулж байв л. Тэгэхэд манай хичээлийн эрхлэгч Цогзолмаа vсэглэлийн баяраар “Хvvхдээ зєв хvмvvжvvлсэн” хэмээн ээжийг минь магтаж асан. Vсэглэлийн баяраар би “А” vсэг болсон юм. Ингээд би ямар ч байсан дєрєвдvгээр анги хvртлээ онц сурсан.

2 comments:

saika kamikaze said...

zaluu nasaa gej bi ch bas ingeel zogsoj bsan bhdaa

Nuugii said...

би лав үсэг болж байгаагүйээ, харин Чингис хаан болж байлаа, тэгсэн нэг хэсэг бараг өөрийгөө нээрээ ч чингис хааны дүр юм болуу ухааны юм бодож явлаа гэж...