Wednesday, July 18, 2007

Миний амьдрал 2

1996 оны намар би 5-р ангид орлоо. Манай ангийг Шинар гээч казах багш дааж авдгийм байна. Нэлээн хатуу гартай багш бололтой. Тэр намар анх Sega гээчийг тоглож vзлээ. Тухайн vедээ хит болж байсан Mortal Kombat-ийг л нvдээд байлаа. Єєрт минь Sega байгаагvй болохоор ангийн анд, нэг орцны Хурметбек хэмээх мєн л казах хvvтэй тоглодог байв л. Mortal Kombat миний утгыг алдуулсаар шинэ жил хавьцаа єєрийн Sega-тай боллоо. Мєнєєх л Mortal Kombat-тай картрижийг авсан. Картрижтайгаа 50 000 болж байсан.
За ингээд гэртээ тоглож алдсаар 97 оны хавар очиж очиж эрх зvйн хичээл дээр дунд гарчихдаг юм даа. Ангийн багшаараа аргалуулах санаатай хэлтэл єєдєєс “Хохь чинь” гээд зогсолгvй ээж аав руу утсаар ярьж намайг ганц сайн аллаа. Аав уурлаж, миний Sega-г цоожилчихдог юм байна. Тэхээр нь ахын мэдлийн гэгдэх, мєн л дєнгєж саяхан авсан видеоприставк луу янзан бvрийн кинотой VHS зєєж гарлаа. Ихэнх нь чанар гэж авах юмгvй. Жеки Чаны кино л тvлхvv байсан санагдана. Ээж бvр сvvлдээ залхаад надад Sega-г минь гаргаж єгсєн дєє.
5-р ангиа тєгсдєг жил манай ангийн эрэгтэй хvvхдvvд бvгд надтай дуугарахаа больсон жигтэй явдал гарч байж билээ.
За тэгээд намар нь 6-р ангид орвоо. Тэр vед манай сургууль “Ирээдvй” цогцолбор сургууль болон хувирч, би 82-р сургуульд явдаг болсон. Энхжаргал гэдэг зургийн багш манай ангийг дааж авсан. Бас л гайтаж ганцхан биеийн тамир дээр дунд гарчихаад багшаасаа алган боов хvртэж л явлаа. Ай даа, хєгжилтэйхэн залуу нас аа гэж...

No comments: